IMG_1335-normal.jpg

IMG_1334-normal.jpg

Vasemmalla puolella olevassa nukkekotikaapissa on asuinhuoneita. Valkoiset metalliset huonekalut olen ostanut, nuken olen tehnyt Das massasta joskus vuonna 1996 tai siinä main jolloin aloittelin nukkekotijuttujen takemistä. 1998 - 2010 välillä en tehnyt juuri mitään nukkekotiin mutta 2010 vuoden alussa innostuin uudelleen ja siitä lähtien olen tehnyt jotain pientä lähes joka päivä niin että kaapit on täyttyneet ja saa alkaa kokoamaan huoneita seinienkin osalta. Voisihan sitä tietysti tehdä seinätkin ensin ja sisustaa sitten, mutta pienet esineet ja niiden teko on kiehtonut toistaiseksi. Sinisävyiseen olohuoneeseen olen neulonut sohvakaluston. Akvaarion olen tehnyt laminointimuovikalvosta. Tarkempia kuvia laitan sitten joskus myöhemmin. Nyt näin vähän niinkuin yleiskatsaus.

IMG_1337-normal.jpg

Oikealla puolella olevassa nukkekotikaapisssa on tarkoitus pitää tavaratalo tyyppistä kauppaa jossa kuljetaa ostoskärryjen kanssa osastolta toiselle shoppailemassa ja sitten kassalle. ( Missähän senkin paikka lienee? ) Kuvassa olen laitellut vasemmalta oikealle: Kukka / astia osastoa, seuraava kolo elintarvikkeita ja oikealla joku vaate ym. rompekolo.( Ylhäällä on kahvila Pink Rose.) Kuvan alaosassa vasemmalla pilkottaa ompeluosasto. Oikealla alakulmassa on vanha oliko se nyt Jukka talo mökki jossa on sisälläkin jo jotain kalustusta 1: 24.

IMG_1339-normal.jpg