Tunnustus :
Creative blogger


Sain yllätyksenä tunnustuksen Minitarinat blogista. Kiitos Tuikulle!

Minä kun en vaan osaa/ saa siirrettyä sitä kuvaa tänne niin käykääpä Tuikun sivuilla bongaamassa kuva. ( edellinenkin tunnustus on vielä ilman kuvaa, mutta ei se minua haittaa.)
Tunnustuksen saajan pitää kertoa 7 satunnaista asiaa itsestään ja jakaa tunnustus seitsemälle bloginpitäjälle!
Teenpä näin... seitsemän seuraavaa blogissani käyvää saavat poimia itselleen tämän tunnustuksen.  Laitathan kommenttilaatikkoon kommentin  tunnustuksen vastaanottamisestasi.

1: Kirjoja (romaaneja yms. ) luen hyvin vähän, mutta kaikenlaista käytännön opasta, käsityökirjoja yms. tulee kyllä selattua senkin edestä. Nytkin on 13 kirjaa kirjastosta odottamassa tutkiskelua. Ensimmäisenä on käsittelyssä : Kuuntelen koiraani- kirja. Tosi hyvä koiran ``kuuntelu`` opas. Nyt yritän soveltaa käytännössä oppeja parhan taitoni ja ymmärrykseni mukaan. On ollut kyllä apua meidän pienen perhoskoiran kanssa jo nyt.

2. Ruoanlaitto on minulle tapahtuma siinä sivussa, toisinaan uppoudun leipomaan urakalla ja toisinaan syödään mitä kaapiata löytyy periaatteella. Noin 15 v. olen tehnyt 100:lle hengelle ruokaa jotenka se ei aina oikein kiinnosta vaikka osaankin. Nyt ei onneksi enää tarvi vääntää isoja määriä muuta kuin´´ omiksi´´ tarpeiksi.

3.Minulla on monta käsityötä meneillään yhtäaikaa, olohuoneessa tv:n ääressä virkkaan tai neulon, keittiössä tällä hetkellä on ristipistot meneillään ja askarteluhuoneessa no siellä on vaikka jos mitä. Kyllä ne kaiki valmistuvat sitten joskus...( Hih )

4. Talvella voi olla että herään keskellä yötä kun ei nukuta ja alan tekemään jotain vaikkapa käsitöitä. Usein taas voin ottaa päiväunet eikä se haittaa yöunia. Jos saisin valita nukkuma-ajan niin olisin illan torkku ja aamuvirkku.

5.Jalat ovat tärkeät kulkuvälineet ja niissä pitää olla tietysti mukavat kengät, en omista yhtään´´ korkkaria´´. Ja mitä minä niillä tekisinkään.. uppoaisivat vaan hiekkaan sen sijaan mulla on kahdet KUMISAAPPAT ja talvisaappaita. Yksi kesä huomasin kulkevani vanhoilla talvisaappailla vielä kesäkuun lopulla, ne kun oli niin ihanat jalassa ja helppo vetasta jalkaan kiireellä. No on mulla lenkkarit ja muita lipokkaitakin. Nauhojen sitomisesta en tykkää ollenkaan. ( lenkkareissa on nauhat höh ).

6. Marjastus ja sienestys on kivaa puuhaa. Kalastus ei ole minun juttuja. Eikä veneellä vesillä ole´´ kotoisaa´´.

7. Kaikki kukat ovat ihania varsinkin täällä kun kukkakaupat ovat kaukana niin antaa arvon luonnonkukillekin. En tykkää siitä jos joku poimii luonnosta kukkia maljakkoon. Ne kuin varisevat pian ja niistä olisi ollut pidempään iloa monelle muullekin ohikulkijalle.