IMG_9135-normal.jpg

Minua on pitkään kiinostanut kokeilla tehdä  ATC kortteja ja nyt sitten eksyin taas tänne lukemaan mitä ne oikein ovat. Tässä minun ihka ensimmäiset korttini; nuo kaksi vasemmanpuoleista korttia tein joulukalenteripapereista ja tuo oikeanpuoleinen on osin piirretty ja liimattu ja ääriviivatarroilla koristeltu.

Olen muutaman PÄIVÄN ´´penkonut, lajitellut ja järjestellyt´´ valmiita minitavaroita että tietäisin mitä minulla olisi uusiin juttuihin. Lelukauppa pitäisi tehdä ja leipomuksia laittaa johonkin vaikka leipomoon ja se pikku Onnin huone kaipaa myöskin  järjestelyä ja ...ja...no se askartelupöytäkin pitäisi taas järjestää ja...paljon olen saanutkin lajiteltua ja järjesteltyä askartelutavaroitakin. Välillä olen käynyt ulkona jo HARAVOIMASSAKIN ( kuvitelkaa ei voi mitään tännekin tulee kesä taas ) . Tuo haravointi etenee pikkuhiljaa kunhan lumet väistyy. Aina vähän ulkoilun merkeissä ja eihän sitä jaksaisi koko pihaa kuitenkaan yhtäkkiä siistiä, vähin erin tehden käsivoimatkin vahvistuvat. Luntahan täällä vielä on paljon.

IMG_9214-normal.jpg

Suurin työmaa on vielä lumenpeitossa. Luulenpa ettei tuolla ( nurmikolla lumen alla ) ole kovin paljon haravoitavaa koska ajoin ruohonleikkurilla lehdet silpuksi syksyllä. No sen näkee sitten kun lumet on sulaneet.

IMG_9211-normal.jpg

Päärakennuksen ympärillä sen sijaan alkaa olla jo sulaneita kohtia haravoitavaksi. (Tuolla minä asustelen.)